ستباکس40

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

قوانین سایت و شرایط بازگشت

طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مشتری می تواند ظرف مدت هفت روز کاری اقدام به عودت کالا وانصراف خود از خرید نماید مشروط به اینکه:


۱. کالای خریداری شده باز نشده و در حالت اولیه باشد.


۲. هزینه باز پس فرستادن کالا طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیک، بر عهده خریدار می‌باشد.


۳. نظر به انتخاب روش تحویل کالا توسط مشتری، زمان آغاز مدت هفت روز کاری انصراف از خرید طبق بند الف ماده 38 قانون تجارت الکترونیک از تاریخ تحویل کالا توسط شرکت به کالا رسان مناط اعتبار می‌باشد.


۴. طبق ماده 41 قانون تجارت الکترونیک چنانچه کالای خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده توسط فروشگاه مغایرت داشته باشد مشتری باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا از کالارسان، به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهد و کالا را با توجه به شرایط ذیل به فروشگاه عودت نماید.


۵. هزینه عودت کالا بر عهده فروشگاه خواهد بود.


۶. زمان محاسبه عودت کالا در فرض فوق از سوی مشتری تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا به کالارسان خواهد بود.


۷. خریدار مکلف است بلافاصله حین دریافت کالا از کالارسان و در مقابل وی اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره نماید. چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند (شکستگی، ترک خوردگی، زدگی و غیره) باشد از تحویل کالا اجتناب نموده و در غیر اینصورت تحویل کالا توسط کالارسان به خریدار به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و فروشگاه ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمی‌پذیرد.

ــــــــــــــــــ

ـ روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟


۱. پس از دریافت کالای مرجوع شده، کارشناسان خدمات پس از فروش ایرادات مطرح شده را بررسی می‌کنند.


۲. علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین موجود، درخواست مرجوعی تایید یا رد می‌شود.


۳. پس از بررسی و در صورت تایید ایراد مطرح شده در خصوص کالا ، ادامه‌ی مراحل در بخش خدمات پس از فروش طی می­ شود و در صورتی که ایراد مطرح شده توسط مشتری به تایید کارشناسان نرسد ، کالا برای مشتری بازگردانده می‌شود.


۴. در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت بانکی که مشتری با آن از فروشگاه خریداری کرده باشد برگشت داده می شود.

ــــــــــــــــــــــــــــ

ـ اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:


۱ .اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا‌ هفت روز پس از دریافت کالا، به پشتیبانی اطلاع داده شود.


۲. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول به همراه تمامی متعلقات همراه تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن‌ها جداً خودداری شود.


۳. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه کلیه‌ی متعلقات همراه بازگردانده شود.


۴. برچسب‌ زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه‌ی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

۵. این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه‌ی کالا و قطعات تزیینی) که در اثر استفاده‌ی نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.


۶. استفاده‌ی نادرست پس از تحویل کالا شامل مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) می‌شود.


نکته : اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد:

وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد ‌پشتیبانی از طریق تماس تلفنی اطلاع داده شود.